In de eerste instantie was het de bedoeling dat we hier zouden remonteren
Maar door het krappe tijdschema hadden we hier geen tijd voor en moesten we beide stijgers in een keer opbouwen.
We zijn hier met twee ploegen van 4 man aan de gang gegaan om dit zo snel mogelijk te realiseren.
Zodat de klant zijn werkzaamheden zo spoedig mogelijk zou kunnen uitvoeren.
Ze waren na twee dagen hard werken klaar met hun werkzaamheden.
Dus toen moesten de manschappen weer uittrekken en al het steigerwerk weer van het schip afhalen.
We waren uitgegaan van zo een 130m² per dek kraan zoals op de foto,
4x 1,40m en 4 x 2,07m = 13,88m1x 9m hoog
We hebben hier gebruik kunnen maken van de verhuurdiensten en transport van een van onze partners voor de benodigde materialen.
In de eerste instantie was het de bedoeling dat we hier zouden remonteren
Maar door het krappe tijdschema hadden we hier geen tijd voor en moesten we beide stijgers in een keer opbouwen.
We zijn hier met twee ploegen van 4 man aan de gang gegaan om dit zo snel mogelijk te realiseren.
Zodat de klant zijn werkzaamheden zo spoedig mogelijk zou kunnen uitvoeren.
Ze waren na twee dagen hard werken klaar met hun werkzaamheden.
Dus toen moesten de manschappen weer uittrekken en al het steigerwerk weer van het schip afhalen.
Ook hier hebben we hard gesteven om alle gemaakte afspraken na te komen.
De steiger was nodig voor herstel en kleine reparatie werk.